Ремонт рульової рейки

Ремонт рулевой рейкиОдним із найважливіших елементів цілісного механізму управління автомобілем є рульова рейка. За її участі проходить перерозподіл зусиль, що докладаються до керма для управління колесами. Саме тому, якщо виявляються несправності під час діагностики, вони обов’язково будуть усунені фахівцями нашого автосервісу.

Основні компоненти рульової рейки:

  • зубчастий вал – найголовніша та найвідповідальніша частина кермової рейки;
  • опорна втулка;
  • золотниковий механізм.

Залежно від рівня зношення та пошкодження деталей та складових, ремонт кермової рейки у часі може тривати від декількох годин до декількох днів.

Ремонт рульової рейки – це скрупульозний та складний процес. Він вимагає специфічних знань, умінь та навичок, значних матеріальних витрат та спеціального обладнання.

Наші висококваліфіковані фахівці проводять діагностику та всі види ремонту рульових рейок за допомогою професійного обладнання та використовують лише високоякісні деталі. Додатково під час здійснення ремонтних робіт видаляються сліди корозії та бруду, що перешкоджають нормально функціонувати рульовому механізмові. Це дозволяє на довгий період часу позбутись різного роду проблем з рульовою рейкою та просто насолоджуватись керуванням свого улюбленого автомобіля.

Етапи ремонту рульових рейок:

  • Розбирання рульової рейки з подальшим детальним промиванням усіх її складових;
  • Заміна тих деталей рульової рейки, які вичерпали свій ресурс і не підлягають ремонту;
  • Перевірка та очищення зубчастого валу кермової рейки;
  • Заміна на рульовій рейці наступних складових: сальників, пильовиків, кілець та ін.

Основні несправності рульових рейок, які потребують негайного усунення:

  1. Протікання рідини із рульової рейки. Дана несправність виявляється надзвичайно легко, оскільки на місці стоянки автомобіля, при такій неполадці, залишаються плями масла. Додатковими доказами наявності дефекту слугують поява стороннього шуму при обертанні кермового колеса і неприродна важкість керма при повороті. Під час діагностики даної несправності фахівець проводить огляд самої рейки, пильників шлангів та рульових тяг. В разі, якщо виникають сумніви правильності діагностики поломки, проводиться додаткова перевірка рульової рейки за допомогою високого тиску на спеціально призначеному для цього стенді. Наявність протікання рідини також може бути викликана зносом сальників чи корозією або вичерпанням ресурсів на штоці. В такому випадку здійснюється ремонт рульових рейок в частині заміни зношених деталей чи відновлення з послідуючою обробкою валу, в разі, якщо діагностовано його корозію.
  2. Наявність сторонніх звуків у рульовій рейці. Ця проблема легко виявляється як безпосередньо водіями, так і має своє проявлення під час проїзду незначних нерівностей на дорозі у вигляді віддачі у кермо. При такій несправності ремонт заключатиметься у заміні втулок ковзання, що пошкодились чи зносились під час використання.
  3. Люфт рульової рейки. Дана несправність проявляється у появі зайвого вільного ходу на рульовому колесі. Причиною може виявитись люфт, що утворився у робочій частині рульової рейки чи поломка хрестовини рульової колонки. В такому разі фахівцями повністю розбирається рейка та проводиться заміна усіх несправних деталей, що зносились у процесі використання. На сам кінець здійснюється регулювання рейки на спеціальному стенді.

Після закінчення ремонту рейка піддається декільком контрольним етапам перевірки на сучасному діагностичному обладнанні.

Якщо Ви не бажаєте витрачати свій час на очікування закінчення ремонту кермової рейки, повідомте про це наших фахівців і вони замінять рейку на відреставровану аналогічної конфігурації. Це допоможе заощадити Ваш час.

Технологія ремонту-рульової рейки

scheme

Деталі, що замінюються за додаткову плату Деталі, що замінюються при базовому ремонті
  1. Вал рульової рейки
  2. Корпус рульової рейки
  3. Золотник
  4. Верхній підшипник золотника
  5. Кришка золотника
  6. Середній підшипник золотника
  7. Регулювальний прижим
  8. Пружина
  9. Гайка регулювального прижиму
  10. Трубопровід рульової рейки
  11. Рульова тяга
  12. Пильник рульової тяги
  13. Наконечник рульової тяги
  14. Права втулка
  15. Стопорне кільце
 
  1. Хомут пильника рульової тяги
  2. Ущільнююче кільце
  3. Права втулка ковзання
  4. Сальник силового циліндра
  5. Ущільнене кільце поршня
  6. Ущільнене кільце поршня
  7. Сальник силового циліндра
  8. Втулка ковзання
  9. Ущільнююче кільце
  10. Вкладиш прижиму
  11. Ущільнююче кільце
  12. Ущільнююче кільце
  13. Ущільнене кільце трубопровода
  14. Ущільнене кільце трубопровода
  15. Середній сальник золотника
  16. Ущільнені кільця золотника
  17. Верхній сальник золотника
  18. Ущільнене кільце втулки золотника
  19. Брудознімач

 

Дізнатись більше про ремонт рульової рейки,
записатись на ремонт Ви можете за телефонами:
+380673080696 та +380958079969