Ремонт насоса ГУР (ГПК)
Зазвичай ремонт та/або діагностика насоса гідропідсилювача керма розпочинається із розбирання даного механізму та детального очищення усіх його складових від наявного забруднення. В разі необхідності зношені чи зіпсовані деталі міняються на нові. Додатково фахівці нашої компанії діагностують стан підшипників, перевіряють та проводять необхідну заміну ущільнювачів, забезпечуючи при цьому повну герметичність системи.
Наступним етапом, після діагностики та заміни необхідних деталей, система гідропідсилювача насоса перевіряється на спеціальному стенді. Дана процедура дозволяє оцінити рівень витрати рідини та порівняти отримані показники із заданими виробником параметрами. Тільки після проведення вищеописаних маніпуляцій фахівці нашої компанії встановлюють обладнання на автотранспортний засіб.
Ремонт насоса ГУР необхідний за наступних умов:
- поява протікання;
- туге повертання рульового колеса;
- поява сторонніх шумів, гулу чи звуку завивання під час повертання кермового колеса і під час роботи мотору.
Обов’язковою процедурою під час ремонту насоса ГУР є дефектовка – процес виявлення дефектів механізму та оцінка їх придатності для подальшої експлуатації.
Процедури під час проведення дефектовки насоса ГУР:
- очищення усіх деталей насоса;
- перевірка робочого стану редукційного клапану;
- перевірка робочого стану «дзеркал» - робочої поверхні насоса гідропідсилювача;
- перевірка робочого стану підшипників валу;
- перевірка валу на наявність корозії;
- перевірка робочого стану барабана і ламелів.
Після проведення процесу дефектовки фахівці нашої компанії складуть вичерпний список необхідних робіт для повного відновлення нормальної працездатності насоса гідропідсилювача керма.